Palson Caprice espresso

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Palson Caprice espresso op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Boesje7 01-11-2010
Geschreven voor: Palson Caprice espresso

Heb de Caprice nu 1,5 jaar en was er zeer tevreden over. Lekker compact, niet duur en prima cappuccino.
Helaas doet hij het niet meer. Heb het filter afgeschroefd (schroefje was moeilijk los te krijgen) en schoongemaakt, ontkalkt maar de waterdoorloop blijft onvoldoende. Komt geen koffie meer uit. De firma waar ik het apparaat heb gekocht (via internet) is niet meer te vinden en ik kan ook nergens in Nederland een klantenservice vinden. Aangetekend opsturen naar het buitenland en dan nog evt. reparatiekosten wegen niet op tegen de aanschafprijs.

ArjanVrolijk 14-03-2010
Geschreven voor: Palson Caprice espresso

Prima espresso apparaat, en met een geweldige look. Nog niet zo heel erg lang in bezit, maar tot op heden naar alle tevredenheid.

jacvanworkum 26-12-2009
Geschreven voor: Palson Caprice espresso

de palson is een echte mannen expresso krachtige beetje luide pomp maar wel hoge druk en lekkere hete koffie bovendien is de opwarmsnelheid kort en echte lekkere expresso met normaal gemalen koffie,een sieraad in huis degelijke bouw besteld bij pixelmania snelle corecte levering.